A TOP•VA VIRTUÁLIS ASSZISZTENCIA CSAPAT

Legfőbb értékeink

Kikkel fogsz együtt dolgozni, ha a TOP•VA virtuális asszisztens szolgáltatásokat választod? Kreatív, motivált, inspiráló, egymást támogató emberekkel, akik értékelik a munkájukat és a szabadságot, ami ezzel jár. Önállóak és pontosak, hatékonyak és elkötelezettek. Már biztos észre vetted az oldalunkon, de azért itt is szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy mi minden téren etikusan igyekszünk eljárni. A mi gondolkodásunk központjában nem a porfit, hanem a te vállalkozásod sikere áll. Nem azért hoztuk létre ezt az ügynökséget, hogy jövőre nyugdíjba mehessünk. Mi szeretjük csinálni azt, amit csinálunk és szeretjük azt a szabadságot is, amit ez a munka biztosít számunkra. Ha minket választasz, a te céged feladatait pontosan olyan lelkiismeretesen fogjuk végezni, mintha a sajátunkat csinálnánk. Ezért hoztuk létre ezt az ügynökséget. Szeretnénk segíteni, hogy minél gördülékenyebben fejlődhessenek a magyar kisvállalkozások. Nem csak elvégezzük a feladatokat, de 15 éves operatív tapasztalatunk segítségével mentorálunk, támogatunk és tanácsokkal is ellátunk. Szívünkön viseljük a vállalkozásod fejlődésedet és sikerét, de tiszteletben tartjuk privát szférádat és mindent megteszünk azért, hogy a munka és magánélet egyensúlya vállalkozóként is a mindennapjaid része legyen. Szeretnénk megkönnyíteni a munkádat, miközben inspirálunk és támogatunk.

Az időd a legfontosabb erőforrásod.

Használd fel jól.

MUNKATÁRSAINKAT FOLYAMATOSAN KÉPEZZÜK

Nem csak vállalkozásokat mentorálunk

Amellett, hogy kiemelkedő szakmai hozzáállással és hatékonysággal dolgozunk azért, hogy ügyfeleink elégedett és sikeres vállalkozók legyenek, célul tűztük ki azt is, hogy pályakezdő vagy -módosító munkatársakból kitűnő szakembereket képezzünk. A képzéseink számukra természetesen teljes mértékben ingyenesek és lehetőséget biztosítunk nekik, hogy minden területbe belelássanak, ami későbbi pályafutásuk során hasznos lehet. Számunkra fontos, hogy aki készen áll főállásban elhelyezkedni egy másik cégnél, annak megfelelő referenciát biztosítsunk. Abban is örömmel állunk partnereink rendelkezésére, ha ők látják elérkezettnek az időt főállású munkatárs alkalmazására az általunk ellátott feladatkörben és szívesen segítünk abban, hogy munkatársaink náluk új kihívást találjanak. Bár egy jó munkaerő “elvesztése” mindig nehéz, de ezzel lehetőség nyílik arra, hogy a helyét más vehesse át, akinek szüksége lehet a mi támogatásunkra és mentorálásunkra.

Ismerj meg minket!

Csapatunkat folyamatosan bővítjük. Mindenkit a Success Managerek készítenek fel arra, hogy amikor veled dolgoznak, maximális teljesítményt tudjanak nyújtani, hogy a te vállalkozásod gördülékenyen menjen. A mi dolgunk az is, hogy a munkatársaink által elvégzett feladatokat ellenőrizzük, mielőtt azt átadnánk neked.

2014 óta foglalkozom webshopokkal, tapasztalatot gyűjtöttem UNAS, Shoprenter, Shopify és WordPress / WooCommerce motorokkal. Jól bírom a monoton feladatokat, a termékfeltöltést és szerkesztést, szeretek tartalmakat gyártani, tudom mi fán terem a SEO optimalizálás és Canva / Midjourney / chatGPT expertnek mondhatom magam.

Dorina
CMO, success manager

webshop, weboldal, online marketing, grafika és kiadványszerkesztés

2018 óta dolgozom pénzügyi területen, a közigazgatáshoz, könyvelő cégekhez és KKV-khoz is volt már szerencsém. Néhány éve döntöttem el, hogy pénzügyi szakjogász szeretnék lenni és újra iskolapadba ültem. A gyakorlati tudásom mellett így friss elméleti tudással is rendelkezem és a jogszabályokkal is jól boldogulok.

Kinga
CFO, success manager

pénzügy, jog, HR és üzletfejlesztés

2009 óta különböző vállalkozások COO-jaként dolgoztam és 2022-ben vágtam bele a saját vállalkozásba. Szervezetszociológusként diplomáztam, a vállalkozások és a vállalkozók fejlesztése és mentorálása egyaránt a szívügyem. Rengeteg dolog érdekel az AI alkalmazásoktól kezdve a mentális modellekig bezárólag.

Niki
COO, success manager

marketing, adminisztráció, projektmenedzsment, HR és üzletfejlesztés

A csapatunkba mindenféle végzettségű és tapasztalatú munkatársat gyűjtöttünk azért, hogy a felsorolt területek bármelyikén valóban hasznos támogatást tudjunk nyújtani neked.

Ha velünk dolgozol, egy egész csapat áll majd mögötted, lesz adminisztrátorod, marketingesed, HR-esed, pénzügyesed és kontrollered is anélkül, hogy alkalmaznod kellene őket. Ez főleg akkor hasznos, ha a vállalkozásod még kicsi ahhoz, hogy minden területről legyen szakértő alkalmazottad. De akkor is a segítségedre lehetünk, ha betegség vagy szabadság miatt nem áll rendelkezésedre a megfelelő munkaerő, vagy épp távozik a cégedtől és még nincs meg az új munkatárs.

Rengeteg dologban számíthatsz ránk és a legjobb, hogy nem kell választanod. Minden benne van az árban, bármelyik feladatban kérheted a segítségünket az együttműködésünk során.

Fő területek, amiben virtuális asszisztenseink a segítségedre lehetnek:
  • pénzügyi adminisztráció
  • elemzések és kimutatások
  • kontrolling
  • adminisztráció
  • marketing
  • tartalomgyártás
  • grafikai munkák
  • social média
  • HR
  • weboldal és webshop készítés
  • rövidtávú lakáskiadás menedzsment

A TOP•VA virtuális asszisztenseivel könnyedén veszed majd az akadályokat a vállalkozásod vezetésében.

100% elégedettség garancia.

Ha nem teljesítjük, amit vállaltunk vagy nem vagy elégedett a szolgáltatásunkkal, a befizetett szolgáltatási díjat 100%-ban visszatérítjük. Azonnal.*

GARANCIÁINK